Przygotowując strategię biznesową, strategię marketingową lub strategię marki szczegółowo analizujemy firmę i jej otoczenie.

  • analiza branży – jej potencjału i możliwych zagrożeń
  • analiza konkurencji – obecnej i potencjalnej przyszłej
  • analiza klientów: określenie grupy / grup docelowych klientów, stworzenie modelu behawioralnego zachowań klientów, analiza ich problemów, barier, potrzeb; próba odkrycia insightów,
  • analiza zasobów i możliwości firmy dających przewagę konkurencyjną możliwą do utrzymania w dłuższym czasie, która odpowiadałaby na potrzeby docelowych klientów
  • stworzenie pozycjonowania rynkowego bazującego na analizie zasobów i możliwości
  • stworzenie Unique Value Proposition, czyli unikalnej wartości dla klientów, wynikającej ze stworzonego pozycjonowania rynkowego, będącą filarem wszystkich działań marketingowych i całej komunikacji
  • przedstawienie skutecznych narzędzi marketingowych, których wykorzystanie z dużym prawdopodobieństwem przełoży się na osiągnięcie celów strategii, w tym przedstawienie wskazówek dotyczących architektury informacji na stronie internetowej, komunikatów na niej zawartych itp.; każde ze wskazanych w strategii narzędzi prezentowane jest wraz ze wskazówkami, w jaki sposób powinno być zastosowane, jakie komunikaty powinny być ujęte itp.
Zamiast zatrudniać specjalistę ds. marketingu lub budować kilkuosobowy zespół, poprowadzimy skuteczne działania marketingowe i stworzymy dla Ciebie Twój zewnętrzny dział marketingu.

Outsourcing marketingu umożliwi Tobie posiadanie swojego działu marketingu, jednak nie w strukturze własnej organizacji. Usługa ta umożliwia elastyczne zaangażowanie doświadczonych ekspertów i specjalistów ds. marketingu, którzy zaplanują, skoordynują i zrealizują zintegrowane działania marketingowe, wizerunkowe i promocyjne w Twojej firmie.

Outsourcing marketingu – korzyści:

  • Niższe koszty
    Niższe koszty w porównaniu do stworzenia odrębnej jednostki i zatrudnienia pracowników.
  • Wiedza ekspercka
    Współpraca z wykwalifikowanymi i doświadczonymi specjalistami z dziedziny marketingu.
  • Polepszenie jakości
    Zwiększenie efektywności działalności, a tym samym jakości oferty.
  • Innowacyjny marketing
    Wykorzystywanie w strategii marketingowej najnowszych narzędzi i technik marketingowych.
  • Koncentracja na działalności
    Skupienie pracy wszystkich struktur organizacyjnych na podstawowej działalności firmy.
  • Usprawnienie procesów
    Możliwość wykorzystania całego czasu na realizowanie procesów biznesowych.
  • Świeże spojrzenie
    Udoskonalenie strategii: zastosowanie dotychczas niewykorzystywanych form marketingu.
Planowanie kampanii reklamowych to wybór optymalnych ofert reklamowych. W przypadku braku wiedzy o zależnościach między mediami, umiejętności mierzenia efektywności ich działania często dajemy się przekonać argumentom cenowym sprzedawcy powierzchni reklamowych i decydujemy się na emisję pojedynczego ogłoszenia. Następnie zastanawiamy się nad wpływem reklamy na działanie firmy i nie widzimy bezpośredniej zależności. Doradzimy Ci jak efektywnie planować i wdrażać kampanie reklamowe, przekładające się na wyniki sprzedażowe.
Marketing opierający się na zintegrowanych ze sobą narzędziach i środkach przekazu daje lepsze rezultaty niż pojedyncze, oderwane od siebie działania. Umiejętna koordynacja odmiennych narzędzi marketingowych pozwala na uzyskanie efektu synergii i poprawienie wyników prowadzonych kampanii. 360 Degree Marketing (Marketing 360 stopni) polega właśnie na takiej integracji i koordynacji działań marketingowych w celu skuteczniejszego dotarcia do konsumentów.

Dynamiczny rozwój nowych mediów umożliwia tworzenie kompleksowych planów marketingowych, zakładających wykorzystanie szeregu odmiennych narzędzi komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami.

360 Degree Marketing to strategia otaczania konsumentów przekazem marketingowym z wielu różnych stron. Umiejętny dobór kanałów komunikacji pozwala na efektywniejszą komunikację z odbiorcami.

strategie-marketingowe-wolsztyn