Zapytaj o ofertę

SEO/SEM i Pozycjonowanie

Zapytaj o ofertę
Audyt SEO polega na szczegółowej analizie strony i elementów, które wpływają na jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jego celem jest wskazanie mocnych i słabych stron serwisu, z naciskiem na wskazanie błędów, których eliminacja pozwoli na poprawę jakości strony i zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarkach. Wdrożenie zmian na podstawie audytu zapewnia przede wszystkim przyspieszenie efektów pozycjonowania strony i gwarantuje poprawną indeksację strony.

W ramach audytu SEO badamy dokładnie stronę internetową i przygotowujemy zalecenia optymalizacyjne, czyli raport opisujący elementy, które warto poprawić, aby strona była bardziej przyjazna wyszukiwarce. Audyt SEO pozwala także na zidentyfikowanie poważnych błędów, które sprawiają, że strona nie osiąga oczekiwanych wyników. Wprowadzenie zalecanych zmian poprawi pozycje strony w Google, dzięki czemu wzrośnie ruch użytkowników na stronie. W ramach opcji dodatkowych wykonujemy także analizę użyteczności (UX).

Pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Najczęściej pozycjonowanie bazuje na technikach nie w pełni zgodnymi z wytycznymi wyszukiwarek. Pozycjonowanie często wykonywane jest razem z działaniami SEO.

Wpisując w wyszukiwarce Google dowolne hasło, otrzymujemy listę stron internetowych, które są przez wyszukiwarkę uznane jako najlepiej pasujące do danego hasła. Mylne jednak jest myślenie, że ranking witryn ustalany jest od stron najlepszych do najgorszych. Często webmasterzy pomagają witrynom osiągnąć wyższe pozycje poprzez pozycjonowanie!

Profesjonalne pozycjonowanie jest to szereg działań, które w efekcie przekładają się na coraz wyższą pozycję serwisu w wyszukiwarce google. Jest to nieustanna walka z serwisami konkurencji o jak najlepsze miejsce dla naszej strony internetowej.

Pozycjonowanie lokalne polega na pozycjonowaniu fraz kluczowych zawierających lokalizację miejsca, w obrębie którego użytkownicy poszukują danej usługi czy produktu oraz fraz bez określenia lokalizacji wyszukiwanych przez użytkowników z obszaru działalności danej firmy. Geolokalizacja wyników polega na wyświetlaniu użytkownikowi spersonalizowanych wyników dla miejsca, w którym się obecnie znajduje, bez wskazywania przez niego miejsca we wpisanym zapytaniu do wyszukiwarki.

Uzupełnieniem jest obecność wizytówki firmy w ramach Google Moja Firma , która będzie prezentowana wśród wyników wyszukiwania na mapie Google. Strategia pozycjonowania lokalnego umożliwia zaistnienie w wyszukiwarce nawet niewielkim firmom skupiającym się na działalności lokalnej.

Warsztat samochodowy, salon fryzjerski, salon masażu, restauracja – szukając każdego z tych miejsc najczęściej chcemy wybrać kompromis między: blisko, tanio i dobrze. Google kilka lat temu utworzyło specjalny mechanizm, dzięki któremu na podstawie naszej lokalizacji sugerowane są nam miejsca znajdujące się w naszej okolicy, jednocześnie najbardziej polecane przez innych użytkowników.

Obecnie pozycjonowanie lokalne to warunek sukcesu praktycznie każdej firmy oferującej usługi i produkty klientom z danej lokalizacji.

Wiemy jak zdobyć wysokie pozycje dla każdej branży. Nie zwlekaj z rozpoczęciem kampanii pozycjonowania lokalnego. Potencjalni klienci już czekają.

Sprawdzonym sposobem na zwiększenie widoczności strony www w sieci jest dodanie jej do wybranych katalogów branżowych i tematycznych.

Dziś być w internecie to coś zdecydowanie więcej niż tylko posiadać swoją stronę internetową. To również działania zmierzające do optymalizacji Twojej strony oraz do budowania wizerunku, a przez to zaufania Klientów do Twojej oferty czy produktów. Dzięki odpowiednio dobranym wpisom w specjalnie wyselekcjonowanych katalogach branżowych oraz tematycznych zyskasz szerszy zasięg oraz kolejne kanały dotarcia do swoich Klientów.

Dodajemy wpisy marketingowe w katalogach tylko po to, by pozytywnie wpłynąć na Twój wizerunek w internecie.

Rodzaje katalogów

– płatne katalogi tematyczne
– katalogi branżowe
– katalogi firm

Posiadamy listę sprawdzonych katalogów, do których możemy dodać Twoją firmę. Na początku poświęcamy czas, na przygotowanie odpowiednich tekstów, grafik, opisów produktów i usług. Następnie skrupulatnie dodajemy wpisy i obserwujemy efekty.

pozycjonowanie-stron-wolsztyn