Zapytaj o ofertę

Planowanie i zakup mediów

Zapytaj o ofertę
Grupa ludzi, która spełnia określone kryteria oraz do której kierowana jest oferta nazywana jest grupą docelową – lub inaczej targetem. Grupa docelowa jest szczególnie istotna w marketingu. Dlatego ważne jest, aby dobrze określić swój target.

Dlaczego określenie grupy docelowej jest ważne?
Mając na sprzedaż określony produkt musimy wiedzieć komu chcemy go sprzedać – komu może się przydać i kto może być zainteresowany kupnem danego produktu. Dlatego należy wybrać określoną grupę docelową. Możesz być pewien, że Twoją grupą docelową nie mogą być „wszyscy”. Jeśli coś jest kierowane do wszystkich to znaczy, że nie jest kierowane do nikogo. Taka jest żelazna zasada: nie ma produktów przeznaczonych dla wszystkich.

Aby skutecznie prowadzić marketing zarówno w Internecie, jak i poza nim należy dokładnie określić grupę docelową, do której kierujemy nasze produkty. Nieokreślenie targetu lub jego błędne określenie skutkuje tym, że nasze działania marketingowe są nieskuteczne. To z kolei sprawia, że nasze koszty rosną, a dochodów z przeprowadzonych kampanii reklamowych nie widać.

O skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana.

A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Na tym etapie, korzystając z wcześniejszych analiz oraz doświadczenia dokonywany jest wybór mediów, podział budżetu mediowego i jego sposób rozplanowania oraz wstępny wybór nośników reklamy. Planujący działania reklamowe wybierają konkretne kategorie mediów, rozważając cechy produktu, cechy przekazu, nawyki grupy docelowej oraz koszty. W obrębie każdego medium poszukujemy najatrakcyjniejszych pod względem finansowym nośników.

Wieloletnie doświadczenia, realizowane kontrakty, aktualizowane oferty, stałe kontakty z biurami reklamy poszczególnych mediów, pozwalają nam zaproponować najlepsze rozwiązania dla reklamy Twojej Firmy. Staramy się przedstawiać nowoczesne rozwiązania, zoptymalizowane pod względem efektywnościowym i jakościowym. Dobieramy media precyzyjnie do grupy adresowej i potrzeb kampanii.

Realizujemy kampanie w szerokiej gamie mediów/ produktów:
– w internecie
– na nośnikach reklamy zewnętrznej
– prasie

Reklamujemy w wymiarze lokalnym i ogólnopolskim, a także zagranicą. Podobnie jak domy mediowe: planujemy, rezerwujemy, kupujemy, powierzchnię, czas, miejsce na potrzeby kampanii Twojej firmy, ale dodatkowo robimy coś jeszcze: traktujemy
Twoją firmę osobiście i z zaangażowaniem. Dzięki wypracowanym rabatom, staramy się zaproponować w dobrym planie kampanii atrakcyjne ceny.

zakup-mediow-wolsztyn