Mimo że nowoczesne kanały komunikacji bardzo się rozwinęły w ostatnich latach, tradycyjna przesyłka listowa pozostaje jedną z najbardziej powszechnych metod dotarcia z reklamą bezpośrednią do klienta. W 2015 roku ulotki, gazetki czy katalogi docierały do ponad 20 mln Polaków. W tej sytuacji wiele firm nadal uznaje listy reklamowe za najskuteczniejszy sposób bezpośredniego dotarcia do odbiorcy. Warunkiem sukcesu jest odpowiedni dobór bazy odbiorców.

Zdecydowana większość organizacji z branży B2B traktuje reklamę w postaci poczty tradycyjnej, jako bardzo skuteczne i dość skuteczną taktykę w ich firmach.

Wpływ na takie postrzeganie direct mailingu ma fakt, że jest to narzędzie, które daje bardzo duże możliwości związane z precyzyjną personalizacją oraz segmentacją adresatów według m.in. takich kryteriów jak: płeć, lokalizacja, personalizacja imienia.

Nasza firma specjalizuje się w realizacji kampanii mailingowych. Pomożemy Państwu na każdym etapie procesu tworzenia materiałów do akcji, zajmiemy się drukiem, a następnie wyślemy przesyłki do Państwa potencjalnych klientów, a to wszystko po zoptymalizowanych kosztach i w wysokiej jakości.

E-mailing to jedna z najpopularniejszych form marketingu bezpośredniego i najskuteczniejsze działanie reklamowe w internecie. W prosty sposób pozwala dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej – obecnych lub potencjalnych klientów.

98% Internautów posiada pocztę elektroniczną, natomiast 70% internautów deklaruje, że codziennie korzysta z maila. E-mailing pozwala dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów z komunikatem reklamowym, który pozwala na interakcję – przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. E-mailing jest uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji.

Znamy wiele sposobów jak skutecznie zebrać własną listę mailingową osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy. Zapewniamy kompleksową obsługę w budowie bazy adresów oraz prowadzeniu newslettera. Projektujemy, wykonujemy i rozsyłamy kampanie mailingowe.

Kompleksowo obsługujemy kampanie mailingowe. Od kreacji, wysyłkę po analizę i optymalizację działań. Wysyłkę realizujemy do naszych baz lub/i baz dostarczonych przez klienta.

Telemarketing to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi direct marketingu. Umożliwia bezpośredni kontakt z obecnym lub potencjalnym klientem. Jest skuteczną metodą promocyjno – reklamową, dającą możliwość dostosowania komunikatu do potrzeb rozmówcy. Pozwala na pozyskiwanie nowych klientów i wzrost przychodów działalności.

Działania z zakresu telemarketingu dają szerokie spektrum możliwości. Od obsługi poprzez wsparcie działu sprzedaży, aż po badanie opinii i zadowolenia klienta.

Marketing bezpośredni wspomaga wszelkie działania z zakresu sprzedaży. Telemarketing służy odnawianiu kontaktów z Klientem. Umożliwia umawianie się na spotkania. Pozwala na prowadzenie sprzedaży. Ponadto jest narzędziem analizującym efektywność działań promocyjnych w trakcie, jak i po zakończeniu kampanii. Daje możliwość monitoringu i windykacji należności.

Telemarketing pozwala na aktualizację i budowę baz danych.

marketing-bezposredni-wolsztyn