Atrakcyjne, nowoczesne, profesjonalne – takie właśnie powinno być logo Twojej firmy. Zaprojektujemy Twój logotyp w taki sposób, że nie tylko wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji, ale także zbuduje cenioną i profesjonalną markę, rozpoznawalną i odbieraną pozytywnie przez Twoich Klientów. W dzisiejszym biznesie wizerunek jest bardzo istotny, a jego kreowanie zaczyna się od logotypu.

Logo to nic innego jak indywidualny i niepowtarzalny „podpis” firmy, oddający jej charakter. Mówiący o tym w jaki sposób jest nowoczesna, jakie miejsce zajmuje na rynku i jak chce, żeby ją postrzegali klienci.

Jedną z najważniejszych cech dobrego logo jest jego rozpoznawalność – która przekłada się w konkretny sposób na zainteresowanie klientów. Logo ma spełniać określone zadanie biznesowe, a mianowicie zwiększać zysk Twojej firmy.
Dobre logo to nie wydatek lecz inwestycja i początek identyfikacji wizualnej marki – dzięki czemu klient Cię pozna, zaufa i zdobędziesz jego lojalność – a to najtrwalsza przewaga konkurencyjna jaką można osiągnąć.

Identyfikacja wizualna jest to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można rozpoznać naszą firmę wizualnie jak kolorystyka, logo, logotyp etc. Są to kolejne elementy, poprzez które buduje się relacje z otoczeniem. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.

W jego skład wchodzą:

  • Nazwa firmy
  • Logo
  • Kolorystyka firmowa
  • Typografie firmowe
  • Druki firmowe
  • Akcydensy
  • Wizytówki
  • Strój pracowników
  • Budynki firmowe
  • Wnętrza budynków
  • Opakowania
  • Samochody
  • Księga standardów CI

Identyfikacja wizualna to podstawowa wyprawka każdej marki wyruszającej na podbój serc konsumentów. Pozwala szybko wyróżnić produkt lub firmę spośród oferty konkurencji i stanowi swoistą sygnaturę zostawiającą ślad w pamięci odbiorców.

Podczas tworzenia nazwy zawsze staramy się oddać charakter nazywanej marki zachowując przy tym jej chwytliwość i łatwość zapamiętania. Dobrze przeprowadzony naming przekłada się na zainteresowanie konsumenta daną marką, sprzedaż produktów i usług oraz utrwalenie się w umyśle klientów. Naming może być również częścią identyfikacji wizualnej czy brandingu.

Nazwa firmy jest kluczowym elementem wizerunku, która warunkuje jej pozycję na rynku. Powinna zatem być unikalna i chwytliwa, a także łatwa do zapamiętania. Nazwa firmy ściśle jest związana ze strategią marketingową przedsiębiorstwa i w dużej mierze to od niej zależy sukces danego przedsięwzięcia. Można powiedzieć, że dobre nazwy dla firm stały się kluczem do sukcesu znanych marek.

identyfikacja-wizualna-wolsztyn